کلمة المفتاح directed learning / (18 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نادی، محمد علی ؛ سجادیان، ایلناز ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»زمستان 1385 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 111 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:خودکنترلیرغبت برای یادگیریخود مدیریتیخودراهبردی در یادگیریدانشآموزانمقیاسخودراهبری در یادگیریارزشیابیآمادگییادگیری خودراهبرمعلماننمره
-
2.
مؤلف : Mohammadi، Mohammad ؛ Mohammadi، Parinaz ؛
مجلة:Journal of Foreign Language Teaching and Translation Studies»January 2012, Volume 1 - Number 1 (16 صفحة - من 67 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:ESPself-purificationDistance Learningdirected learningdirected language learningdirected training
-
3.
مؤلف : Masoun، Atieh ؛
مجلة:Threshold»September 2013 - Number 17 (16 صفحة - من 71 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:self-purificationdirected learninglearning autonomyCommunicative LanguageTeaching (CLT)Audio Lingual Method (ALM)
-
4.
مؤلف : رحمانی، محمدنور ؛ محمدی، مهدی ؛ ناصری جهرمی، رضا ؛ رحمانی، هادی ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»بهار 1394 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 13 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:ارزش تکالیفکیفیت عملکردخودراهبری یادگیریارزش ﻧﻤﺮه
-
5.
مؤلف : سلطان القرایی، خلیل ؛ عبداللهی عدلی انصار، وحیده ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 79 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:ﺳﺒﮏﻫﺎی ﯾﺎدﮔﯿﺮیوﯾﮋﮔﯽﻫﺎی ﺷﺨﺼﯿﺘﯽآﻣﺎدﮔﯽ ﺑﺮای ﯾـﺎدﮔﯿﺮی ﺧـﻮد رﻫﺒﺮ
-
6.
مؤلف : قریشی، منا ؛ منشئی، غلامرضا ؛ نادی، محمدعلی ؛ سعیدیان، نرگس ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»تابستان 1395 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 55 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:نرم افزار آموزشيمدل بومي يادگيری الكترونيكيخودراهبری در يادگيریآزمونآموزشواریانسخودمدیریتی
-
7.
مؤلف : همتیان، فاطمه ؛ محمدی فر، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : رضایی، علی محمد ؛
مجلة:مهارت های روانشناسی تربیتی»تابستان 1395 - شماره 26 (11 صفحة - من 76 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:خودکنترلیخودمدیریتیغایت نگریرغبت برای یادگیرییادگیری خودراهبری
-
8.
مؤلف : Bastami Bandpay، Asghar ؛
مجلة:International Journal of Research in English Education»November 2016، Volume 1 - Number 1 (6 صفحة - من 16 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:self- managingteacher- managingreceptive skillcognitive and metacognitive strategiesreciprocal teachingAdult ’ LearningDirected LearningTeacherLongEFLEducation
-
9.
مؤلف : شهرکی نیا، بهنوش ؛ پورقاز، عبدالوهاب ؛ جناآبادی، حسین ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»زمستان 1396 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 127 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیدانشجویانهوش فرهنگییادگیری خودراهبردیادگیری خودراهبرفراشناخت
-
10.
كاتب مسؤول : داورپناه، سید هدایت اله ؛ مؤلف : هویدا، رضا ؛ صیادی، یاسر ؛
مجلة:تدریس پژوهی»تابستان 1398 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 190 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت تدریسمعادلات ساختاریمدل یابییادگیری خود راهبراعضای هیئتعلمیدانشجویانیادگیری خودراهبرخودراهبریخودراهبری یادگیریپژوهش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)