کلمة المفتاح eCRM / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Miremadi، A. R ؛ Ghalamakri، S ؛ Ramezani، A. A ؛
مجلة:International Journal Of Information Science And Management»May 2012, Volume 10 - Number 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 99 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:MarketingIranSecurityTrustBankseCRMEbankingFinancial institutions Relationship
-
2.
مؤلف : Ronaghi، Mohammad Hossein ؛ Dehdarizadeh، Alireza ؛ Safaee، Sina ؛ Asadpoor، Amin ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - ویژه نامه مقالات برگزیده ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:eCRME|TRUSTe|satisfactione|loyaltye|banking services.
-
3.
مؤلف : احمدی، شهروز ؛ باقری، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1396، دوره سوم - شماره 1/1 (7 صفحة - من 107 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتمدیریت ارتباط با مشتریeCRMمشتریمشتریانارتبـاط بـا مشتریالکترونیکی
-
4.
مؤلف : رنگریز، حسن ؛ بایرامی شهریور، زهرا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1398 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science (31 صفحة - من 175 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:دادهکاویوفاداری مشتریLRFME-CRM