کلمة المفتاح e|satisfaction / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Khosh Zaban، Alireza ؛ Haghighat Manesh، Nahid ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (11 صفحة - من 128 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:E-loyaltyPerceived valueE-satisfactionE-Service qualitye-recommended advertising
-
2.
مؤلف : روستا، علیرضا ؛ علاف جعفری، الناز ؛ احمدی، مجید ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1402 - شماره 7 (21 صفحة - من 61 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددسهولت استفادهرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیتجربه مشتریقصد خرید مجدد آنلاینمشتریرضایتآنلاین
-
3.
كاتب مسؤول : Alhanatleh، H.M ؛
مجلة:International Journal of Human Capital in Urban Management»Autumn 2021 , Volume 6 - Number 24 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 461 إلی 476 )
الکلمات المفتاحية:E-loyaltyE-trustE-Banking servicesE-satisfactioneTailQ scale
-
4.
مؤلف : زارع قواقی، محسن ؛ صیادی، محمد کاظم ؛ كاتب مسؤول : فیروزبخت، محسن ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 237 إلی 247 )
الکلمات المفتاحية:رضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیخرید آنلاینکیفیت خدمات الکترونیکی
-
5.
مؤلف : شریفی تهرانی، محمد ؛ باپیری، جعفر ؛ اسفندیار، کوروش ؛ چیت ساز، علی ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»تابستان 1396 - شماره 88 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 1065 إلی 1092 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادفازیفرایند تحلیل سلسلهمراتبیعملکرد نسبی وبسایتهای گردشگریکیفیت و وفاداری الکترونیکیالگوسازی معادلات ساختاریوبسایتگردشگریالکترونیکیکیفیتمارکوپولوAHPمتغیر
-
6.
مؤلف : Ronaghi، Mohammad Hossein ؛ Dehdarizadeh، Alireza ؛ Safaee، Sina ؛ Asadpoor، Amin ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - ویژه نامه مقالات برگزیده ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:eCRME|TRUSTe|satisfactione|loyaltye|banking services.
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)