کلمة المفتاح E service quality / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Khosh Zaban، Alireza ؛ Haghighat Manesh، Nahid ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (11 صفحة - من 128 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:E-loyaltyPerceived valueE-satisfactionE-Service qualitye-recommended advertising
-
2.
مؤلف : خانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 85 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاعتماد مشتریکیفیت خدمات الکترونیکیرفتار مشتریان در خریدهای آنلاین
-
3.
مؤلف : روزبه، محمد حسین ؛ موسی خانی، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : رحمانی، حامد ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1400 - شماره 47 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (15 صفحة - من 43 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:دولت الکترونیکتحلیل تمکیفیت خدمات الکترونیکارزش خدمات دولت الکترونیکیشناسایی کیفیت خدمات الکترونیک
-
4.
مؤلف : Abbasi، Seyede Maria ؛
مجلة:Innovative Business Studies»Winter 2022 , Volume 1 - Number3 (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:Perceived valuecustomer loyaltyE service quality
-
5.
كاتب مسؤول : Ahmadian، Saeed ؛ مؤلف : Haghtalab، Hamed ؛ Danaee، Hasan ؛
مجلة:International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science»July 2017, Volume 6 - Issue 3 (6 صفحة - من 221 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:customer satisfactionE-Service qualityE-Shopping Intention
-
6.
مؤلف : حسنوند، مریم ؛ زرندی، سعید ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 140 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات الکترونیکیرضایت مندی شهرونداناستان لرستاندفاتر اسناد رسمی
-
7.
مؤلف : الوانی، سید مهدی ؛ كاتب مسؤول : سعیدپناه، مسعود ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1393 - شماره 19(ویژه نامه) (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت خدمات الکترونیکی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)