کلمة المفتاح Efficacy / (488 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : منیرپور، نادر ؛ میرزاحسینی، حسن ؛ كاتب مسؤول : جعفرزاده، ناصر ؛
مجلة:خانواده درمانی کاربردی»پاییز 1401، دوره سوم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science (12 صفحة - من 508 إلی 519 )
الکلمات المفتاحية:متابعت درمانیخودکارآمدیدیابت نوع 2مصاحبه انگیزشیدرمانمداخلهبیمارانآزمونبیماران مبتلا به دیابت
-
52.
كاتب مسؤول : عارف منش، زهره ؛ مؤلف : موسوی، مهران ؛
مجلة:قضاوت و تصمیم گیری در حسابداری و حسابرسی»پاییز 1401 - شماره 3 التصنيف C (Azad University (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:بیطرفی حسابرسهویت حرفهای حسابرسخودکارآمدی مذاکرات حسابرستعدیلحسابداریNon
-
53.
كاتب مسؤول : نعمتی کشتلی، دکتر رضا ؛
مجلة:پژوهش های تجربی حسابداری»پاییز 1401 - شماره 45 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 47 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیرضایت تحصیلیبهزیستی روان شناختیمدل سازی معادلات ساختاریبهزیستی روانیدانشجویانبهزیستی روانشناختی
-
54.
كاتب مسؤول : کرمی، جهانگیر ؛ مؤلف : مومنی، خدامراد ؛ کریمی، عرفان ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1401 - شماره 19 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 140 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:تعهد مذهبیاسترس انتظارات تحصیلیتقلب در امتحانتقلب در تکلیفخودکارآمدی تحصیلیخودکارآمدیبیصداقتی تحصیلیپژوهشتقلببرازش
-
55.
مؤلف : خلیلی گشنیگانی، زهرا ؛ غلامرضایی، دکتر سیمین ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، دکتر عزت اله ؛
مجلة:رویش روان شناسی»مهر 1401 - شماره 76 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 21 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانویژگی های شخصیتیخودکارآمدی تحصیلیرفتار سکوت کلاسیکلاس درس
-
56.
Applying a Learner-Focused Web-Based Approach to Enhance EFL Learners’ Oral Skills and Self-Efficacy
مؤلف : Ghabeli، Neda ؛ Fatehi Rad، Neda ؛ كاتب مسؤول : Tajaddini، Massoud ؛
مجلة:Journal of Language and Translation»Autumn 2022, Volume 12 - Number 4 التصنيف A+ (Azad University/ISC (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:TechnologyEfficacyWebLearnerFocused Approachbased language learningself
-
57.
مؤلف : Sahraeean، Zahra ؛ كاتب مسؤول : Samavi، Seyed AbdolHadi ؛
مجلة:Evolutionary and Educational Psychology»September 2022, Volume 4 - Number 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 634 إلی 644 )
الکلمات المفتاحية:social skillsEfficacyacademic selfAcademic Resiliencedivorced and normal parents
-
58.
كاتب مسؤول : عرب زوزنی، مهوش ؛ مؤلف : شیرافکن کوپکن، علی ؛
مجلة:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»مرداد 1401 - شماره 50 (15 صفحة - من 274 إلی 288 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تحصیلیاهمال کاری تحصیلیاعتیاد به گوشی همراهاعتیاد به گوشی همراه
-
59.
مؤلف : وارسته، هاشم ؛ بنی مهد، بهمن ؛ كاتب مسؤول : جهانشاد، آزیتا ؛
مجلة:دانش حسابداری مالی»تابستان 1401، دورۀ نهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 216 إلی 249 )
الکلمات المفتاحية:منبع کنترلخودکارآمدیگزارش تخلفات
-
60.
مؤلف : الهوردی زاده، افسانه ؛ رستمی، حسین ؛ كاتب مسؤول : زینالی، شیرین ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»تابستان 1401 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 450 إلی 467 )
الکلمات المفتاحية:مهارتهای فراشناختیخودکارآمدی تحصیلیسبک دلبستگی ناایمنسبک دلبستگی ایمنفراشناختیدلبستگیسبک دلبستگیسبکدانشآموزان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (158 مقالة)
- ب (115 مقالة)
- الف (27 مقالة)
- ج (10 مقالة)
- علمی-ترویجی (9 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- د (1 مقالة)