کلمة المفتاح Electronic Advertising / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : یعقوبی زنجانی، مونا ؛ مؤلف : موسوی فرد، مهتاب السادات ؛ نعامی، عبداله ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 13 (36 صفحة - من 52 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات الکترونیکیبرندبازاریابی موبایلیبازاریابی محتوایی دیجیتالتعاملات انسانی
-
2.
مؤلف : Darvish، Azadeh ؛ Heidarzadeh، Kambiz ؛ Mohtaram، Rahim ؛ كاتب مسؤول : Lotfizadeh، Fereshteh ؛
مجلة:Journal of System Management»Winter 2023, Volume 9 - Number 1 التصنيف A (Azad University/ISC (22 صفحة - من 15 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:grounded theoryE-CommerceMAXQDAbrand equityElectronic Advertising
-
3.
كاتب مسؤول : ده یادگاری، سعید ؛ مؤلف : نوربخش، فاطمه ؛ خاطبی، آیدا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1401 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 119 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات الکترونیکیتصویر مقصدبازاریابی دهان به دهان الکترونیکیقصد دیدارنگرش نسبت به مقصد گردشگری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی 1 |
مجلة گردشگری و توسعه 1 |
مجلة Journal of System Management 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)