کلمة المفتاح Electronic Customer Relationship Management / (12 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : اکبری مهرآباد، مرتضی ؛ مؤلف : اکبری مهرآباد، محمود ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1402، دوره ششم - شماره 82 (جلد دوم) (15 صفحة - من 121 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیآژانس های مسافرتیرفتارهای خریدارمدیریت چرخه عمر محصولمدیریت بازخورد مشتری
-
12.
مؤلف : Abdul Alipour، Mina ؛ Goldard، Parvaneh ؛ Rostamzad، Reza ؛ كاتب مسؤول : Budaghi Khajeh Nobar، Hossein ؛
مجلة:Digital Content Management»Summer & Autumn 2023, Volume 4 - Number 7 التصنيف ب (Ministry of Science (34 صفحة - من 363 إلی 396 )
الکلمات المفتاحية:Private BanksPartial Least SquaresElectronic Customer Relationship Managementdata-based theoryconsequences of E-CRM