کلمة المفتاح Electronic services quality / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ ساجدی فر، علی اصغر ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1391 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 23 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریشرکت کارگزاریکیفیت خدمات الکترونیکاعتماد الکترونیکمشتریاطلاعاتمشتریانرضایترضایت و وفاداری مشتری
-
2.
مؤلف : موسوی، سید نجم الدین موسوی ؛ وحدتی، حجت وحدتی ؛ جعفری، سلیمان ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 253 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:رقابتپذیریخرم آبادبانک صادراتکیفیت خدمات الکترونیککیفیت خدمات سنتی