کلمة المفتاح Emergent Curriculum / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جدا، نرگس ؛ حسینی خواه، علی ؛ سبحانی نژاد، مهدی ؛ كاتب مسؤول : کیان، مرجان ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»زمستان 1400 - شماره 71 التصنيف A+ (Azad University/ISC (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:مبانی و اصولپیش دبستانبرنامه درسی روئیدنیاستنتاج پیشروندهاستنتاج پسروندهکودکبرنامه درسیمبانیاصلپژوهشکدگذاریدانشاصول برنامه درسی
-
2.
مؤلف : حسینی خواه، علی ؛ جدا، نرگس ؛ سبحانی نژاد، مهدی ؛ كاتب مسؤول : کیان، مرجان ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 32 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 117 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:سازندهگرایینوخاستهگراییتحلیل مفهومبرنامه درسی روئیدنی
-
3.
مؤلف : صادقی نیا، معصومه ؛ مشرف : طالب، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1399 - شماره 31 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 113 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسی روئیدنیخلاقیتانگیزهپیشدبستانی
-
4.
مؤلف : Aghasaleh، Rouhollah ؛
مجلة:Curriculum Research»July 2020,Volume1- Number 1 (10 صفحة - من 10 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:Pedagogical Content KnowledgeEmergent Curriculumphilosophical pedagogical content knowledgeaesthetic pedagogical content knowledge
-
5.
مؤلف : حسین پور یزدانی، الهه ؛ كاتب مسؤول : جعفری ثانی، حسین ؛
مجلة:پویش درآموزش علوم تربیتی و مشاوره»پاییز و زمستان 1397 - شماره 9 (40 صفحة - من 90 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:معلمان ابتداییتجارب زیستهبرنامه درسی روییدنی
-
6.
مؤلف : خسروی، رحمت الله ؛ مهر محمدی، محمود ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»تابستان 1391، سال هفتم - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 5 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسي روئيدنيبرنامه درسي از پيش تعيين شدهتجربي بودنمحرك خلاقيتارتباط با زندگي
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های آموزش و یادگیری 2 |
مجلة Curriculum Research 1 |
مجلة پویش درآموزش علوم تربیتی و مشاوره 1 |
مجلة مطالعات برنامه درسی 1 |
مجلة پژوهش در برنامه ریزی درسی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ج (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)