کلمة المفتاح Emotional Dissonance / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رهنورد، فرج الله ؛ گرشاسبی فرسا، الهام ؛ كاتب مسؤول : حسینی، سیده مریم ؛
مجلة:مطالعات رفتار سازمانی»تابستان 1401 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 153 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:طردشدگی در محیط کارناهمسانی هیجانیخرابکاری خدماتادراک از بدرفتاری مشتریحساسیت به بدرفتاریکارکنانهوش عاطفیمشتریرفتارهای
-
2.
مؤلف : پرهیزگار، محمدمهدی ؛ باقری، صدیقه ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»پاییز 1396 - شماره 20 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 81 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:رفتارهای تلافی جویانه کارکنانجو حمایت سرپرستبدرفتاری مشتریانناهمسانی هیجانیفرسودگی عاطفی
-
3.
كاتب مسؤول : مرادی، مرتضی ؛ مؤلف : جلیلیان، حمیدرضا ؛ کیانپور، سعید ؛ امیری، مریم ؛
مجلة:مطالعات رفتار سازمانی»تابستان 1396 - شماره 22 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 73 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیهوش هیجانیکار هیجانیناهماهنگی هیجانیفرسودگی
-
4.
مؤلف : Arshadi، Nasrin ؛ Piryaei، Salehe ؛
مجلة:International Journal of Psychology»January 2016, Volume 10 - Number 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 15 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:Emotional Dissonanceoccupational well-beingemotional labor strategies
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)