کلمة المفتاح Environmental advertising / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : هاشمی فشارکی، دیبا ؛ اعتباریان، اکبر ؛ قیتانی، البرز ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»پاییز 1402 - شماره 61 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات فرهنگیتبلیغات محیطیاثربخشی تبلیغات
-
2.
مؤلف : هاشمی فشارکی، دیبا ؛ ابراهیم زاده، رضا ؛ اعتباریان، اکبر ؛ قیتانی، البرز ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (23 صفحة - من 338 إلی 360 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات محیطی فرهنگی و اجتماعیاثربخشی تبلیغات محیطیتبلیغات محیطیتبلیغاتاطلاعاتاجتماعیجاذبهفرهنگی
-
3.
مؤلف : حسینی کومله، مائده ؛ كاتب مسؤول : نامور مطلق، بهمن ؛
مجلة:جلوه هنر»پاییز 1401 - شماره 36 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 35 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:سوژهتبلیغات زیستمحیطیتبلیغات تعاملی- مشارکتیرخداد حقیقتآلن بدیو
-
4.
مؤلف : هنری، حبیب ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»بهار و تابستان 1400- شماره 21 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 105 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات محیطیتبلیغات ورزشیانسجام عناصر ارتباطاتاصول حمایت مالی بازاریابی و ارتباطات
-
5.
كاتب مسؤول : حسینی، سید عماد ؛ مؤلف : برومند، محمدرضا ؛ براتی پور، علی ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1399 - شماره 42 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 37 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیتبلیغات محیطیلیگ برتر فوتبالتبلیغات در ورزش شرایط مسابقهای
-
6.
مؤلف : حسینی کومله، مائده ؛ كاتب مسؤول : صالحی، سودابه ؛
مجلة:نامه هنرهای تجسمی و کاربردی»بهار 1399- شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 5 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:کمپینهای تبلیغاتیتبلیغات زیستمحیطیWWFمحیطزیست
-
7.
كاتب مسؤول : اعظم کثیری، آتوسا ؛
مجلة:معماری و شهرسازی پایدار»پاییز و زمستان 1394، سال سوم - شماره 2 ISC (12 صفحة - من 47 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات محیطینشانهشناسی ساختگرانظام تبلیغات پایدار
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- B (1 مقالة)