کلمة المفتاح Ethical marketing / (26 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : موسوی زاده، سید مجتبی ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»بهار 1403، دوره دوم - شماره 1 (7 صفحة - من 98 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایداربازاریابی اخلاقیاقتصاد دایره ای
-
2.
مؤلف : شکوری، محمدحسین ؛ كاتب مسؤول : سعیدا اردکانی، سعید ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»بهار 1403، دوره دوم - شماره 1 (12 صفحة - من 31 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:توسعه محصول جدیدبازاریابی اخلاقیشرکتهای فناوری اطلاعات و نرمافزاری
-
3.
كاتب مسؤول : محمدی، تقی ؛ مؤلف : قرباني، صابر ؛ عبدالله زاده، رضا ؛ کاظم زاده، سیامک ؛
مجلة:راهبرد توسعه»زمستان 1402 - شماره 76 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 276 إلی 297 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت منابع انسانیبازاریابی داخلیبازاریابی اخلاقیکارکنان بانک سپه شمال غرب کشور
-
4.
مؤلف : براتی، محمدجواد ؛ كاتب مسؤول : عسگری، محمدهادی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»بهار 1402- شماره 9 التصنيف B (Azad University (15 صفحة - من 151 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری نگرشیبازاریابی اخلاقیاحیاء خدماتپوشاک ال سی من
-
5.
مؤلف : فلاح چم آسمانی، فریناز ؛ آقاجانی، دکتر مجتبی ؛ كاتب مسؤول : لندران اصفهانی، دکتر سعید ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 84 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیمحتوای دیجیتالمحصولات دانش بنیانبازاریابی اخلاقی
-
6.
مؤلف : محمدزاده چمتویی، محدثه ؛ شاهرودی، دکتر کامبیز ؛ كاتب مسؤول : قلیپور سلیمانی، دکتر علی ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 94 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی استراتژیکبازاریابی اخلاقیآموزشگاه فنی و حرفه ایصنایع آموزشی
-
7.
مؤلف : زینلی، سجاد ؛ مهرابی، دکتر علی ؛ كاتب مسؤول : امیدی، دکتر فریدون ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 148 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:توسعه محصولپتروشیمیبازاریابی اخلاقی
-
8.
مؤلف : شاه محمدی، مهشید ؛ راه چمنی، دکتر احمد ؛ كاتب مسؤول : لطفی زاده، دکتر فرشته ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 171 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اخلاقیاستراتژیهای بازاریابیبحران های بهداشتی
-
9.
مؤلف : Muhammad Naeem Ahmed ؛ Dr. Aamir Iqbal Umrani ؛ Faris Mahar ؛ Suman Shaikh ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 8 (14 صفحة - من 452 إلی 465 )
الکلمات المفتاحية:Job SatisfactionOrganizational commitmentBusiness Ethicsintention to quitEthical marketingfast-food industry
-
10.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : اسکندری، نادر ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 299 إلی 317 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیتصویر برندبازاریابی اخلاقی