کلمة المفتاح EWOM marketing / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رضوانی، مهران ؛ مؤلف : سیدامیری، نادر ؛ میرزایی، بهنام ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1399، سال دوازدهم - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 211 إلی 238 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی کلامی الکترونیکاستارتاپ های گردشگرینوآوری فرایند خدماتنوآوری سیستم های فناورانهخلق ارزش مشترک
-
2.
كاتب مسؤول : Farzanegan، Mohammad Sajjad ؛
مجلة:International Journal of Management, Accounting and Economics»August 2019, Volume 6 - Number 60 (8 صفحة - من 632 إلی 639 )
الکلمات المفتاحية:Brand AttachmentEWOM marketingelectronic productsOnline Attitude
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة International Journal of Management, Accounting and Economics 1 |
مجلة پژوهشنامهی مدیریت اجرایی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)