کلمة المفتاح formative evaluation / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شاکرمی، مریم ؛ سلطانی فلاح، امیرحسین ؛ قاسم آبادی کرمی رنجبر، زهرا ؛ زارعی، زلیخا ؛ كاتب مسؤول : یوسف وند، مهدی ؛
مجلة:راهبردهای نوین تربیت معلمان»پاییز و زمستان 1398 - شماره 8 (18 صفحة - من 29 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:بازخوردهای اصلاحیارزشیابی تکوینیتابآوری آموزشیتعلق پذیری تحصیل
-
2.
مؤلف : یوسفوند، مهدی ؛ ملکی، سبحان ؛ پادروند، پیمان ؛ رجبی، هومن ؛ كاتب مسؤول : قدمپور، عزتاله ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1398 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 37 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابی تکوینیهیجانات تحصیلیبازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامی
-
3.
مؤلف : Iman Ali Ahmed ؛
مجلة:آداب الکوفة»الخریف 1441 - العدد 45 (12 صفحة - من 677 إلی 688 )
الکلمات المفتاحية:Case studyformative evaluationdiagnostic evaluation summative evaluationtraditionalssessmentconcepts
-
4.
مؤلف : گرامی پور، مسعود ؛ مینایی، اصغر ؛
مجلة:نظریه و عمل در برنامه درسی»پاییز و زمستان 1396، سال پنجم - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science (31 صفحة - من 65 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیدوره ابتداییآموزش ریاضیارزشیابی تکوینیاندازه گیری مبتنی بر برنامه درسیCBM
-
5.
مؤلف : محمودی، فیروز ؛ عبدالله زاده، محمد تقی ؛ منصورزاده، محمد ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»تابستان 1395 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 51 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابی تکوینیمعلمان ابتداییارزشیابی فرایندیارزشیابی کلاس درسمعلمانآموزشدانشآموزان
-
6.
مؤلف : فرنیا، محمدعلی ؛ اقدسی، علی نقی ؛ شوشتری، ودود ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»زمستان 1392 - شماره 24 ISC (12 صفحة - من 67 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیبازخورددرس ریاضیارزشیایبی تکوینی
-
7.
مؤلف : ایزدی، صمد ؛ زمانی، سیده لیلا ؛
مجلة:علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 91 و 92 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 193 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویان کارشناسی ارشدارزشیابی تکوینیارزشیابی پیشرفت تحصیلیدانشگاه مازندرانارزشیابیدانشجویاناساتیداطلاعاتتدریسجنسیتارزیابیکارشناسیارشد
-
8.
مؤلف : بهرامیان، مریم ؛ مهرعلیزاده، یدالله ؛ سپاسی، حسین ؛
مجلة:علوم تربیتی»تابستان 1389 - شماره 90 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 127 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:تکوینیارزشیابی توصیفیپیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحانارزشیابیاضطراب امتحاندانشآموزاناضطراب امتحان دانشآموزانپیشرفت تحصیلیطرح ارزشیابی توصیفی
-
9.
مؤلف : هومن، عباس ؛ تورانی، حیدر ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»زمستان 1385 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 79 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابی سازنده(تکوینی)ارزشیابی جامعمردودیارزشیابی مستمرارزشیابینمراتامتحاناتدانشآموزانمعلمانپایهتدریس