کلمة المفتاح fundamental change document / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : میر، غلامرضا ؛ مؤلف : دلفان آذری، قنبر علی ؛ بنیسی، وحید ؛
مجلة:سلامت روان در مدرسه»بهار 1403، دوره دوم - شماره 1 (17 صفحة - من 97 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتواسند تحول بنیادینکتاب درس فارسی پنجم ابتداییساحتهای ششگانه تعلیم و تربیت
-
2.
مؤلف : طباطبایی، سیدمحمود ؛ شفیع زاده، حمید ؛ كاتب مسؤول : سلیمانی، نادر ؛
مجلة:سیاست های راهبردی و کلان»پاییز 1401 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 587 إلی 608 )
الکلمات المفتاحية:مدارس متوسطهساختار مدارسسند تحول بنیادینارتقاء مدارس
-
3.
مؤلف : Amini، Esmaeil ؛ Daneshvar Harris، Zarrin ؛ كاتب مسؤول : Yari Haj Attalo، Jahangir ؛
مجلة:School administration»تابستان 1401 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 118 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:Grounded theory approachfundamental change documentEducation Organizationtransformational educational leadership
-
4.
مؤلف : عظیمی، محمد ؛
مجلة:پویش در آموزش علوم انسانی»تابستان 1399، دوره پنجم - شماره 19 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science (18 صفحة - من 83 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردشاخصهای ارزیابی عملکردسند تحول بنیادین
-
5.
كاتب مسؤول : تیمورپور، سپیده ؛ مؤلف : انصاریان، فهیمه ؛ رضازاده بهادران، حمیدرضا ؛
مجلة:پژوهش های اعتقادی کلامی»پاییز 1396 - شماره -27 (ویژهنامه) التصنيف B (Azad University/ISC (26 صفحة - من 227 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:فارابیسند تحول بنیادینمولفههای نظام تربیتی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- B (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)