کلمة المفتاح Gifted students / (47 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : زارعیان، ساناز ؛ خانی موصلو، محمود ؛
مجلة:رویش روان شناسی»مرداد 1397 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 268 إلی 297 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویان استعداد درخشان و ممتازباورهای انگیزشیخودراهبریخودکفایتیپژوهشتیزهوش
-
12.
مؤلف : عبدی، صفر ؛ غضنفری، احمد ؛ صولتی، کمال ؛ كاتب مسؤول : شریفی، طیبه ؛
مجلة:روان شناسی تحلیلی شناختی»زمستان 1397 - شماره 35 التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 9 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:Gifted studentsIrrational Beliefspsychological hardinesspositivist psychotherapy
-
13.
مؤلف : Tadayon، Fereshte ؛
مجلة:Journal of Social Sciences and Humanities Research»March 2019, Volume 7 - Issue 1 (6 صفحة - من 40 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:mental healthCognitiveGifted studentsgroup counselingbehavioral approach
-
14.
مؤلف : مردوخی، دکتر محمدسعید ؛ کمرزرین، دکتر حمید ؛ خالدنژاد، مونا ؛
مجلة:رویش روان شناسی»خرداد 1398 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 37 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای فراشناختیسلامت روانعزت نفسادراک شایستگیدانش آموزان تیزهوشآموزش راهبردهای فراشناختیدانشدانش اموزان
-
15.
مؤلف : شکری، مهدی ؛ زاهد بابلان، عادل ؛ رضایی شریف، علی ؛
مجلة:پژوهش های مشاوره»پاییز 1398 - شماره 71 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 101 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان تیزهوشخلاقیت هیجانیخودکارآمدی تحصیلیاشتیاق تحصیلی
-
16.
مؤلف : آرامی، زهرا ؛ غضنفری، دکتر احمد ؛ عابدی، دکتر احمد ؛ كاتب مسؤول : شریفی، دکتر طیبه ؛
مجلة:کودکان استثنایی»پاییز 1398 - شماره 73 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 37 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:برنامۀ مثبتاندیشی فردریکسونبرنامۀ تغییر ذهنیت دوئیکاضطراب امتحان دانشآموزان تیزهوشسرمایه روانشناختی
-
17.
كاتب مسؤول : ابوالقاسمی، مهدی ؛ مؤلف : زینلی پور، دکتر حسین ؛ شیخی، دکتر علی اکبر ؛ عصاره، دکتر علیرضا ؛
مجلة:کودکان استثنایی»پاییز 1398 - شماره 73 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 15 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:طراحی و اعتباربخشیالگوی برنامه درسی تفکیکیدانشآموزان با استعدادهای درخشان
-
18.
مؤلف : Jooyani، Mahnaz ؛ Panahali، Amir ؛ كاتب مسؤول : Hosseininasab، Sayed Davood ؛
مجلة:Iranian Journal of Learning and Memory»Autumn 2019, Volume 2 - Number 7 التصنيف ب (Ministry of Science (10 صفحة - من 71 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:Gifted studentsmeta-cognitive educationteaching-learning strategies
-
19.
مؤلف : راکبی، نازنین ؛ كاتب مسؤول : رضایی، سعید ؛
مجلة:سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت»پاییز 1399، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 190 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب اجتماعیدانش آموزان تیزهوشکفایت اجتماعیتوانبخشی شناختی
-
20.
مؤلف : سنگانی، علیرضا ؛ عسگری، پرویز ؛ كاتب مسؤول : مکوندی، بهنام ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مهر و آبان ۱۳۹۹، دوره سیزهم - شماره 4 ISC (8 صفحة - من 352 إلی 359 )
الکلمات المفتاحية:سازگاری اجتماعینظریه ذهندانش آموزان تیزهوشگرایش به شبکه های مجازی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (18 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (2 مقالة)