کلمة المفتاح Green Marketing / (60 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : آوینده، محمدعلی ؛ تیموریان، مریم ؛ كاتب مسؤول : تبریزیان، بیتا ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد انرژی ایران»تابستان 1400 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 36 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:انرژیمحیط زیستآمیخته بازاریابیبازاریابی سبزمحصولات سبزبازاریابیمدلمحصول سبزسرمایه
-
42.
مؤلف : دوست حسینی، فهیمه ؛ رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : دعائی، زهره السادات ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 531 إلی 556 )
الکلمات المفتاحية:دانش زیستمحیطیبازاریابی سبزرفتار خرید سبزنگرش محیطینفوذ بینفردی
-
43.
مؤلف : خلیلی، سجاد ؛ رامشی، کریمه ؛ كاتب مسؤول : جمالی، غلامرضا ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»بهار 1400 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 72 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیشرکتهای تعاونیبازاریابی سبز
-
44.
مؤلف : Hosseinikhah Choshaly، Sahar ؛
مجلة:Open Access Journal of Resistive Economics»Winter and Spring 2020, Volume 8 - Issue 20 ISC (12 صفحة - من 25 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:Green MarketingTheory of Planned BehaviorGreen PracticesGreen Purchasing BehaviourReducing Waste
-
45.
كاتب مسؤول : یاوری گهر، فاطمه ؛ مؤلف : حیاتی، خلیل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1399 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 27 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزاشاعه نوآورینوآوری پایدارتعهد منابعنوآوریبازاریابیرستورانهامحیط زیست
-
46.
كاتب مسؤول : یاوری گهر، فاطمه ؛ مؤلف : حیاتی، خلیل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1399 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 28 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزاشاعه نوآوریتعهد منابعنوآوری پایدارفشار محیطینوآوریمحیط زیست
-
47.
مؤلف : فتوره چی، زهرا ؛ ابراهیم پور، حبیب ؛ كاتب مسؤول : بابائی، یاور ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1399- شماره 104 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 95 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:محیط زیستوفاداری مشتریرفتار خریدبازاریابی سبز
-
48.
كاتب مسؤول : فتورهچی، زهرا ؛ مؤلف : پورامینی، زهرا ؛ سلمانزاده، لیلا ؛
مجلة:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»پاییز 1399- شماره 25 ISC (14 صفحة - من 95 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزعملکرد محیطزیستیتعهد به مسئولیت اجتماعی
-
49.
كاتب مسؤول : علی عربی، لیلا ؛ مؤلف : کاظمی، سید عباس ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1399، سال پانزدهم - شماره 47 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 87 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیعملکرد شرکتبازاریابی سبزجهتگیری بازاریابی سبز استراتژیکجهتگیری بازاریابی سبز داخلی
-
50.
كاتب مسؤول : بیابانی، دکتر حسن ؛ مؤلف : حسن پور قروقچی، دکتر اسماعیل ؛ هادی زاده مقدم، بیتا ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1399، سال پانزدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 52 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزاخلاق بازاریابیصنعت دارویی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (24 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)