کلمة المفتاح hypermarket / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسن نژاد، فاطمه ؛ سعید نیا، حمید رضا ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (18 صفحة - من 1049 إلی 1066 )
الکلمات المفتاحية:هایپرمارکتقصد بازگشت به فروشگاهرضایت مشتریتجربه مشتریمشتریتجربه
-
2.
كاتب مسؤول : Saeid Nahaei، Vahid ؛ مؤلف : Bahrami، Mohsen ؛
مجلة:Innovation in Management, Economics and Social Sciences»Winter 2021 - Number 1 (11 صفحة - من 45 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:businessuncertaintyFuzzy systemshypermarketNet market.
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة Innovation in Management, Economics and Social Sciences 1 |
مجلة جامعه شناسی سیاسی ایران 1 |