کلمة المفتاح implicit learning / (17 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : ناصری، علی حسین ؛ مؤلف : بهرام، عباس ؛ صالحی، حمید ؛ دانشفر، افخم ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1400 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 161 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری آشکاریادگیری ضمنیتمرین کم خطا و حافظه کاری
-
12.
مؤلف : مهرابی، حیدر ؛ عرب عامری، الهه ؛ طهماسبی بروجنی، شهزاد ؛ رمضانزاده، حسام ؛ كاتب مسؤول : شهبازی، مهدی ؛
مجلة:رفتار حرکتی»پاییز 1400 - شمالره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 42 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد حرکتییادگیری پنهانیادگیری آشکارتداخل زمینه ایکودکان دیرآموز
-
13.
مؤلف : دلبری، سیدعلی ؛ كاتب مسؤول : ذوالفقاری، علی ؛
مجلة:آموزه های حدیثی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 10 التصنيف العلمية - النشرية (حوزه علمیه (20 صفحة - من 63 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:تعلیم و تربیتیادگیری ضمنیبررسی سندیاندیشه آگاهتوحیدیکودکحدیثکـودکبـابـهروایتشخصیت
-
14.
كاتب مسؤول : همایون نیا فیروزجاه، مرتضی ؛ مؤلف : نظری کاکوندی، سعید ؛ رمضانی، شهین ؛ بیک، میثم ؛ برمکی، فرزانه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»تابستان 1401، سال سیزدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 71 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:تمرینات کمخطاتمرینات پرخطانظریۀ بازپردازش آگاهانهیادگیری پنهانیادگیری آشکارتمرینپرخطاحرکتییادداریکودکانمهارت
-
15.
مؤلف : Banihosseini، Reihaneh ؛ Kavyani، Maryam ؛ كاتب مسؤول : Abdoli، Behrouz ؛
مجلة:Journal of Motor Control and Learning»Winter 2023, Volume 5 - Number 1 ISC (5 صفحة - من 31 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:Implicit Learning, Working Memory, WordColor Stroop Test, Cognitive Fatigue, Physical Fatigueword-Color Stroop TestWorking Memoryimplicit learningCognitive fatiguephysical fatigue
-
16.
مؤلف : زمانی، منیره ؛ كاتب مسؤول : مرادی، رحیم ؛
مجلة:فناوری آموزش و یادگیری»بهار 1402 - شماره 19 (16 صفحة - من 131 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانییادگیری ضمنیمعلمان ابتداییمولفههای فرهنگ سازمانی
-
17.
كاتب مسؤول : کشاورز، مینا ؛ مؤلف : محمدزاده، حسن ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»تابستان 1403، دوره بیستم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 49 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانرویکردهای غیرخطییادگیری ناآشکاربازیهای سنتیرویکردآموزشفهمیدن
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- ب (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)