کلمة المفتاح Industrial Marketing / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : هادوی، محمد حسین ؛ سرمد سعیدی، سهیل ؛ كاتب مسؤول : قاسمی، بهروز ؛
مجلة:اقتصاد پولی، مالی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 228 إلی 255 )
الکلمات المفتاحية:توسعه مالیبازاریابی صنعتینظریه داده بنیادتحلیل سلسله مراتبی فازیاعتبار اسنادی داخلی
-
2.
كاتب مسؤول : اسگندری، کریم ؛ مؤلف : بیگلو، لیلا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University (23 صفحة - من 69 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خرید سازمانیبازاریابی صنعتیخرید صنعتیبازاریابی
-
3.
مؤلف : نیکخواه لنگرودی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1400، دوره دوم - شماره 2 (8 صفحة - من 1 إلی 8 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی صنعتیمحیط خردمحیط کلانعوامل موثرپنل دلفیبازاربازاریابیمحیطمدیراناجتماعدلفیمشتریانبـا