کلمة المفتاح Influencer Marketing / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مطالعات رسانه های نوین 2
-
1.
مؤلف : درودی، هما ؛ محمدی، هادی ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1402 - شماره 36 ، ب (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 352 إلی 393 )
الکلمات المفتاحية:کاربرانقصد خریدرسانه اجتماعیاینستاگرامبازاریابی اینفلوئنسرویژگیهای شخصیتی اینفلوئنسرها
-
2.
كاتب مسؤول : موقر، مرتضی ؛ مؤلف : کاظمی سراسکانرود، زهرا ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1402- شماره 33 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 366 إلی 390 )
الکلمات المفتاحية:ارزشآفرینیتحلیل مضمونبازاریابی از طریق افراد تاثیرگذارکسب و کارها