کلمة المفتاح Influencer Marketing / (14 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
ارائه الگوی بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار درخرید و مصرف محصولات داخلی با رویکرد نظریه داده بنیاد
مؤلف : شاه بابایی، علی ؛ اخوان فر، امیر ؛ فتاحی، مجید ؛ كاتب مسؤول : سعیدی، پرویز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 113 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:رسانه اجتماعیبازاریابی دیجیتالبازاریابی تاثیرگذارتاثیرگذاررسانه اجتماعیمحصول داخلیپژوهشمدیرتأثیرمصاحبهتأثیرگذاران رسانههای اجتماعیمصرفکنندگان
-
2.
مؤلف : شجاع، زهره ؛ کشتی دار، محمد ؛ فهیم، حسن ؛ كاتب مسؤول : پیمانی زاد، حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1401 - شماره 56 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 173 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیبازاریابی ورزشینظریه داده بنیاداینفلوئنسرهای ورزشیبازاریابی اینفلوئنسرها
-
3.
كاتب مسؤول : حسین پور، مهدی ؛ مؤلف : محمدیفر، یوسف ؛ خدایی، عطیه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 13 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیرویکرد فراترکیببازاریابی دیجیتالافراد تاثیرگذاربازاریابی از طریق افراد تاثیرگذاربازاریابیاطلاعاتپژوهشکسب و کارهابازاریابی تاثیرگذار رسانههای اجتماعی
-
4.
مؤلف : Dastgerdi، Mahdi ؛ Salimi، Mahdi ؛ Ranjbar، Nader ؛ كاتب مسؤول : Khosromanesh، Rahim ؛
مجلة:Sports Business»Summer and Autumn 2022 - Number 4 (20 صفحة - من 13 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:Destination brandDigital marketingInfluencer MarketingTourists WelcomingViral Dissemination
-
5.
مؤلف : محمدی، علی ؛ علیمحمدلو، مسلم ؛ عباسی، عباس ؛ كاتب مسؤول : سیدعلیخانی، امیر ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»تابستان 1401 - شماره 56 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 322 إلی 340 )
الکلمات المفتاحية:افزایش درآمدمدلسازی عاملبنیاناستارتآپ ناببازاریابی از طریق اینفلوئنسرهااستارتآپ
-
6.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : فلاح لاجیمی، حمیدرضا ؛ ادبی فیروزجایی، علی ؛ خانجانزاده کاکرودی، نوید ؛ نجات، سهیل ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 495 إلی 518 )
الکلمات المفتاحية:اینفلوئنسرانتخاب اینفلوئنسربازاریابی اینفلوئنسرروش فوکامبازاریابی رسانه اجتماعیاینستاگرامبازاریابیبـاشاخص
-
7.
مؤلف : مرجانی، محدثه ؛ كاتب مسؤول : فهیمی فر، اصغر ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1401 - شماره 43 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 5 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:مک آیور لوپسبازنمایینشانهشناسیعکاسیراجر اسکروتنزیباییشناسی تحلیلی
-
8.
مؤلف : جهانشاهی، پیمان ؛ شهرابی، بهزاد ؛ كاتب مسؤول : رحیم پور، امیر ؛
مجلة:جامعه، فرهنگ و رسانه»زمستان 1401 - شماره 45 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 45 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:اینفلوئنسر مارکتینگرویکرد نتنوگرافیرسانه اجتماعی اینستاگراماینفلوئنسراینستاگراماینفلوئنسرهاکاربرانبازاریابیمخاطبانتبلیغاتنتنوگرافی
-
9.
مؤلف : بهمن میرزا، محبوبه ؛ حاجی حیدری، نسترن ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»زمستان 1401 - شماره 4 (29 صفحة - من 418 إلی 446 )
الکلمات المفتاحية:روابط فرااجتماعیچارچوب TCM-ADOبیبلیومتریکبازاریابی تاثیرگذاراجتماعیشناساییهـاتعامل فرااجتماعی و روابط فرااجتماعی
-
10.
كاتب مسؤول : موقر، مرتضی ؛ مؤلف : کاظمی سراسکانرود، زهرا ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1402- شماره 33 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 366 إلی 390 )
الکلمات المفتاحية:ارزشآفرینیتحلیل مضمونکسب و کارهابازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)