کلمة المفتاح Influencer Marketing / (14 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : درودی، هما ؛ محمدی، هادی ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1402 - شماره 36 ، ب (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 352 إلی 393 )
الکلمات المفتاحية:کاربرانقصد خریدرسانه اجتماعیاینستاگرامبازاریابی اینفلوئنسرویژگیهای شخصیتی اینفلوئنسرها
-
2.
كاتب مسؤول : موقر، مرتضی ؛ مؤلف : امامقلی زاده، سعید ؛ صاحب الداری، مینو ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1402 - شماره 50 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 23 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:عوامل روانشناختیشبکههای اجتماعیاینفلوئنسربازاریابی تاثیرگذار رهبران عقیده
-
3.
مؤلف : Alizadeh، Sanaz ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری ، ملی (11 صفحة - من 3452 إلی 3462 )
الکلمات المفتاحية:social mediaInstagramAdvertising effectivenessInfluencer MarketingBeauty Bloggersconsumer's attitude
-
4.
كاتب مسؤول : گودینی، مریم ؛ مؤلف : موقر، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»تیر 1402، دوره چهارم - شماره 2 (17 صفحة - من 62 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل تمرسانه اجتماعیافراد تاثیرگذاربازاریابی تاثیرگذارچالشاینفلوئنسراطلاعاترسانههای اجتماعیپژوهشمصاحبهمخاطبان
-
5.
كاتب مسؤول : موقر، مرتضی ؛ مؤلف : کاظمی سراسکانرود، زهرا ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1402- شماره 33 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 366 إلی 390 )
الکلمات المفتاحية:ارزشآفرینیتحلیل مضمونکسب و کارهابازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار
-
6.
مؤلف : جهانشاهی، پیمان ؛ شهرابی، بهزاد ؛ كاتب مسؤول : رحیم پور، امیر ؛
مجلة:جامعه، فرهنگ و رسانه»زمستان 1401 - شماره 45 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 45 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:اینفلوئنسر مارکتینگرویکرد نتنوگرافیرسانه اجتماعی اینستاگراماینفلوئنسراینستاگراماینفلوئنسرهاکاربرانبازاریابیمخاطبانتبلیغاتنتنوگرافی
-
7.
مؤلف : بهمن میرزا، محبوبه ؛ حاجی حیدری، نسترن ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»زمستان 1401 - شماره 4 (29 صفحة - من 418 إلی 446 )
الکلمات المفتاحية:روابط فرااجتماعیچارچوب TCM-ADOبیبلیومتریکبازاریابی تاثیرگذاراجتماعیشناساییهـاتعامل فرااجتماعی و روابط فرااجتماعی
-
8.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : فلاح لاجیمی، حمیدرضا ؛ ادبی فیروزجایی، علی ؛ خانجانزاده کاکرودی، نوید ؛ نجات، سهیل ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 495 إلی 518 )
الکلمات المفتاحية:اینفلوئنسرانتخاب اینفلوئنسربازاریابی اینفلوئنسرروش فوکامبازاریابی رسانه اجتماعیاینستاگرامبازاریابیبـاشاخص
-
9.
مؤلف : مرجانی، محدثه ؛ كاتب مسؤول : فهیمی فر، اصغر ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1401 - شماره 43 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 5 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:مک آیور لوپسبازنمایینشانهشناسیعکاسیراجر اسکروتنزیباییشناسی تحلیلی
-
10.
مؤلف : Dastgerdi، Mahdi ؛ Salimi، Mahdi ؛ Ranjbar، Nader ؛ كاتب مسؤول : Khosromanesh، Rahim ؛
مجلة:Sports Business»Summer and Autumn 2022 - Number 4 (20 صفحة - من 13 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:Destination brandDigital marketingInfluencer MarketingTourists WelcomingViral Dissemination
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)