کلمة المفتاح Consumer’s Attitude / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Alizadeh، Sanaz ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (11 صفحة - من 3452 إلی 3462 )
الکلمات المفتاحية:social mediaInstagramAdvertising effectivenessInfluencer MarketingBeauty Bloggersconsumer's attitude
-
2.
كاتب مسؤول : توکلی، محدثه ؛ مؤلف : کرباسی، علیرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه حلال»زمستان 1401، دوره پنجم - شماره 4 (8 صفحة - من 26 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:تمایل به پرداختنشان طیبارزش ویژه نشاننگرش مصرفکننده
-
3.
مؤلف : علی نژاد، مریم ؛ نسیمی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : صلواتی، شهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (18 صفحة - من 201 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:خودروهای لوکسرویکرد آمیختهنگرش مصرف کنندگانقصد خرید
-
4.
مؤلف : Amiri، Hooman ؛ Ghorbani، Ali ؛ Hosseini، Mirza Hassan ؛ Jowkar، Ali Akbar ؛
مجلة:Practice in Clinical Psychology»April 2022, Volume 10 - Number 2 التصنيف العلمية - البحثية/ISC (12 صفحة - من 153 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:AdvertisingSystematic reviewneuromarketingconsumers’ attitude
-
5.
كاتب مسؤول : Jalalian، Saeed ؛ مؤلف : Abedini Koshksaray، Amir ؛ Jafari، Parisa ؛
مجلة:Business and Marketing»Nov 2013 - Number 1 (16 صفحة - من 62 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:integritysubjectivenormsCounterfeitingConsumer’s AttitudeTrade-related Aspects on Intellectual Property Rights (TRIPs)
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)