کلمة المفتاح Advertising effectiveness / (22 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : سیاوشی، ملیحه ؛ مؤلف : فیروزی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (20 صفحة - من 229 إلی 248 )
الکلمات المفتاحية:ارزشهای فرهنگیاثربخشی تبلیغاتبازاریابی اجتماعیکمیته امداد امام خمینیتبلیغات خیریهتبلیغاتارزشفرهنگیتبلیـغجاذبهمخاطب
-
2.
مؤلف : دهقانی، زلیخا ؛ صادقی، مهرداد ؛ هادی پیکانی، مهربان ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجلة:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 55 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعیاثربخشی تبلیغاتمحیط رسانهتبلیغات بومی شدهمضامین
-
3.
كاتب مسؤول : قائدامینی هارونی، عباس ؛ مؤلف : ابراهیمزاده دستجردی، رضا ؛ پورقاسمی، شهرزاد ؛ پور قاسمی، فیروزه ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (23 صفحة - من 391 إلی 413 )
الکلمات المفتاحية:خودپندارهاثربخشی تبلیغاتسبکهای مصرفصنعت مدوپوشاکمصرفسبکتبلیغاتمدسبک مصرفبـاپژوهشمصـرف
-
4.
مؤلف : هاشمی فشارکی، دیبا ؛ اعتباریان، اکبر ؛ قیتانی، البرز ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»پاییز 1402 - شماره 61 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات فرهنگیتبلیغات محیطیاثربخشی تبلیغات
-
5.
مؤلف : Alizadeh، Sanaz ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (11 صفحة - من 3452 إلی 3462 )
الکلمات المفتاحية:social mediaInstagramAdvertising effectivenessInfluencer MarketingBeauty Bloggersconsumer's attitude
-
6.
مؤلف : ریاحی، محمدحسین ؛ داودی رکن آبادی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1402، دوره چهاردهم - شماره 2 التصنيف A+ (Azad University/ISC (17 صفحة - من 7 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوانظام سلامتاثربخشی تبلیغاتنگاشتشناختی
-
7.
مؤلف : دهقانی، زلیخا ؛ صادقی، مهرداد ؛ هادی پیکانی، مهربان ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده دستجردی، رضا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»تابستان 1402 - شماره 61 التصنيف A (Azad University (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعیاثربخشی تبلیغاتتبلیغات بومی شده
-
8.
مؤلف : مولایی، کیومرث ؛ عالی، صمد ؛ كاتب مسؤول : بافنده زنده، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های سیاست گذاری و برنامه ریزی انرژی»تابستان 1402 - شماره 31 ISC (31 صفحة - من 75 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:گاز طبیعیاثربخشی تبلیغاتمدل AIDAمصرفکننده خانگی
-
9.
مؤلف : قائدی، عادل ؛ فرودی، پانته آ ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 110 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتنگرش به تبلیغبازاریابی چند حسیخرده فروشیهای آنلاینتبلیغاتحسبازاریابینگرش مصرفکننده به تبلیغمحصولبازاریابی چندحسی
-
10.
مؤلف : فتحی، اکبر ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1401 - شماره 11 (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشبکههای اجتماعیاثربخشی تبلیغاتاینستاگرامبازاریابی مدرن