کلمة المفتاح Influencer Marketing / (12 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : گودینی، مریم ؛ مؤلف : موقر، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»تیر 1402، دوره چهارم - شماره 2 (17 صفحة - من 62 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل تمرسانه اجتماعیافراد تاثیرگذاربازاریابی تاثیرگذارچالشاینفلوئنسراطلاعاترسانههای اجتماعیپژوهشمصاحبهمخاطبان
-
12.
مؤلف : Alizadeh، Sanaz ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (11 صفحة - من 3452 إلی 3462 )
الکلمات المفتاحية:social mediaInstagramAdvertising effectivenessInfluencer MarketingBeauty Bloggersconsumer's attitude