کلمة المفتاح instant purchase / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نوبهاری، سینا ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛ محمود زاده، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : بافنده زنده، علیرضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1401 - شماره 113 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:خریدفراترکیبخرید آنیعوامل بحرانی خرید آنیصنعت خردهفروشی
-
2.
مؤلف : کرمی، مجتبی ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1400 - شماره 6 (19 صفحة - من 9 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدخرید آنیعوامل مربوط به برندحالات عاطفیتمایل به خرید آنیمصرفکنندهعاطفه مثبت و منفیبازاریابیمحصولپرسشنامهعوامل
-
3.
كاتب مسؤول : طولابی، زینب ؛ مؤلف : اروانه، مرجان ؛ شجاعیان، پری ؛
مجلة:فرهنگ ایلام»بهار و تابستان 1399 - 66,67 ISC (24 صفحة - من 53 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:تجددگراییخرید آنیتنوعطلبی مشتریانتنوعدوستیجستجوی ایدهها