کلمة المفتاح instructional design model / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طالبی، سوسن ؛ نیلی احمد آبادی، محمد رضا ؛ فردانش، هاشم ؛ علی ابادی، خدیجه ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»بهار 1403 - شماره 71 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 148 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:Param>تفکر طراحی <طراحی آموزشی <الگوی طراحی آموزشی تفکر طراحی <اعتبارسنجی درونی <تکنولوژی آموزشی <
-
2.
مؤلف : عبدالهی، نیدا ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ عسگری، محمد ؛ علی آبادی، خدیجه ؛ كاتب مسؤول : نیلی احمد آبادای، محمدرضا ؛
مجلة:روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران»پاییز 1400 - شماره 106 ، العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (13 صفحة - من 353 إلی 365 )
الکلمات المفتاحية:الگوی طراحی آموزشینظریه کنترل ارزشهیجانهای پیشرفت
-
3.
مؤلف : حیدری، جمشید ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ پورروستایی، سعید ؛ كاتب مسؤول : علی آبادی، خدیجه ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»تابستان 1400 - شماره 60 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 43 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:اعتبارسنجی درونینظریه اجتماعی - فرهنگی ویگوتسکیالگوی طراحی آموزشیالگوی طراحی آموزش تفکرویگوتسکیتفکرمضموناجتماعینظریهنظریه اجتماعی ـ فرهنگی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة روانشناسی تربیتی 2 |
مجلة روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)