کلمة المفتاح Interactive Marketing / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : موسوی مطلق، سید مهدی ؛ كاتب مسؤول : طاهری گودرزی، حجت ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 209 إلی 248 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندپست بانکشهرت سازمانیبازاریابی تعاملیشیفتگی به برند
-
2.
مؤلف : خوش اندام شورجه، عارف ؛ كاتب مسؤول : رستمی، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 58 التصنيف B (Azad University (15 صفحة - من 139 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:فضای مجازیگردشگری سلامتدلفی فازیتکنیک سلسله مراتبیبازاریابی تعاملی
-
3.
مؤلف : طاهرزاده کیوی، جعفر ؛ كاتب مسؤول : شجاعی باغینی، گلناز ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1401، دوره پنجم - شماره 62 (جلد سوم) (17 صفحة - من 93 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریحفظ و نگه داری مشتریانبانک تجارت .بازاریابی تعاملیمشتریبانکمشتریاننگهداری مشتری
-
4.
مؤلف : خوش اندام شورچه، عارف ؛ شجاعی باغینی، گلنار ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی اجتماعی حوزه»بهار و تابستان 1400 - شماره 9 التصنيف ب (حوزه علمیه (16 صفحة - من 23 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:تکنیک دیمتلفضای مجازیدلفی فازیبازاریابی تعاملیفرهنگی