کلمة المفتاح Internal Brand Management / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شفیعا، سعید ؛ مؤلف : سیدنقوی، میرعلی ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1399 - شماره 22 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 104 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت برند داخلیمدیریت برندراهبردهای مدیریت برند داخلیهتل های شهر تهرانکارکنانمدیرمدیریتهتلراهبردهایراهبردهای مدیریتبرند داخلیرفتارهایتشویق
-
2.
كاتب مسؤول : پورنگ، علی ؛ مؤلف : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ دعائی، حبیب اله ؛ نادرنژاد، عاطفه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت انتظامی»بهار 1399 - شماره 53 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 101 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت زندگی کاریرفتار شهروندی سازمانیپلیس+10مدیریت برند داخلیسازمان خدمات محورکارکنانمدیریتبرند داخلی
-
3.
كاتب مسؤول : شیخعلی زاده، محبوب ؛ مؤلف : بشیری، مهدی ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی در ورزش»پاییز و زمستان 1398 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 169 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیمحیط کارسازمان ورزشیبرندسازی داخلیجو رقابتیکارکنانرضایت شغلی کارکنانمدیریتبرازشبرند داخلی
-
4.
مؤلف : Shafia، Saeed ؛ Seyyed Naghavi، Mirali ؛
مجلة:Bagh-e Nazar»February 2019, Volume 15 - Number 68 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 27 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:Brand ManagementInternal BrandInternal Brand ManagementTetehran HotelsInternal Brand Management Framework
-
5.
كاتب مسؤول : خلیل نژاد، شهرام ؛ مؤلف : اصلانی افراشته، امیر ؛ شجاعی، محمد حسین ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1396 - شماره 13 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 180 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداریعجین شدن با شغلهویت سازمانیمدیریت برند داخلیکارکنانسازمانیمدیریتهتلعجین شدنپژوهشفرضیۀ
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)