کلمة المفتاح intrinsic cues / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Moshabaki Esfahani، Asghar ؛ Ali، Shyban ؛ Kordanaij، Asadoleh ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (15 صفحة - من 311 إلی 325 )
الکلمات المفتاحية:Branding brand intrinsic cues extrinsic cues olive oilSyrianSyriaFactors
-
2.
مؤلف : Moshabaki Esfahani، Asghar ؛ Ali، Shyban ؛ Kordanaij، Asadoleh ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (16 صفحة - من 137 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:Branding brand intrinsic cues extrinsic cues olive oil
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک 1 |
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)