کلمة المفتاح learning / (612 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : کارگر خوش، سحر ؛ گلزاری، زینب ؛ كاتب مسؤول : طالب، زهرا ؛
مجلة:علوم تربیتی از دیدگاه اسلام»پاییز 1402 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 111 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:تربیت دینییادگیریدورۀ ابتداییبازیوارسازیپژوهشطراحیشاخصمضامینآموزش
-
22.
مؤلف : واحدیان، مجتبی ؛ میردریکوند، فضل اله ؛ كاتب مسؤول : ویسکرمی، حسنعلی ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»پاییز 1402، سال چهاردهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 2 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریچندرسانهایفراشناختیاجتماعی-فرهنگیعصبی-شناختیزبانآموزشواژگانعصبیتکنیک
-
23.
كاتب مسؤول : مؤمنی راد، اکبر ؛ ناقد : قاسم تبار، سید عبدالله ؛ پورجمشیدی، مریم ؛
مجلة:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»پاییز 1402 - شماره 113 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 95 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:تکنولوژی آموزشینقد کتابکتاب درسی دانشگاهیآموزشیادگیری
-
24.
مؤلف : نعمت الهی، حمیدرضا ؛ تنگستانی، الهام ؛ كاتب مسؤول : ارمان، مانی ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»پاییز 1402 شماره 63 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 114 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریآموزش الکترونیکیتابآوریتحلیل تمکووید – 19
-
25.
كاتب مسؤول : علیزاده، فاطمه ؛ مؤلف : علیزاده، طوبی ؛
مجلة:پژوهش در آموزش شیمی»پاییز 1402 - شماره 20 (9 صفحة - من 98 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:آزمایشپیشرفت تحصیلییادگیریآموزش شیمی
-
26.
مؤلف : رضایی، دنیا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سیزدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (6 صفحة - من 4481 إلی 4486 )
الکلمات المفتاحية:رسانهیادگیریتدریسمعلموسایل کمک آموزشی
-
27.
مؤلف : Mirgol، Ahmad ؛ Saadatmand، Zohreh ؛ كاتب مسؤول : Keshtiaray، Narges ؛
مجلة:Evolutionary and Educational Psychology»September 2023, Volume 5 - Number 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 79 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:learningCritical Discourse AnalysisCritical PedagogyMichael Apple perspective
-
28.
مؤلف : Banitalebi، Zahra ؛ كاتب مسؤول : Ghiasvand، Farhad ؛
مجلة:جستارهای زبانی»July & August 2023, Volume 14 - Number 3 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 69 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:learningconversation analysisClassroom Assessmentinterpretative phenomenological analysisclassroom assessment, conversation analysis, interpretative phenomenological analysis, learningoriented assessment, teacher questioning strategiesoriented assessmentteacher questioning strategies
-
29.
كاتب مسؤول : امانی، حسین ؛ مؤلف : مطلبی نژاد، علیرضا ؛ فردانش، هاشم ؛
مجلة:فناوری آموزش و یادگیری»تابستان 1402 - شماره 20 (21 صفحة - من 83 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:انگیزهیادگیرییادگیری مبتنی بر بازییادگیری سیاریادگیری مبتنی بر بازی تلفن همراه
-
30.
مؤلف : رستمی، شهاب ؛
مجلة:مطالعات جنگ»تابستان 1402، شماره 17 (24 صفحة - من 170 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:تعهدعبرت آموزیهوشیاری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (123 مقالة)
- علمی-پژوهشی (95 مقالة)
- الف (29 مقالة)
- A (25 مقالة)
- علمی-ترویجی (19 مقالة)
- ج (18 مقالة)
- بین المللی (12 مقالة)
- A+ (10 مقالة)
- B (9 مقالة)
- C (8 مقالة)
- د (2 مقالة)