کلمة المفتاح learning motivation / (20 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : سرایدار، سارا ؛ مؤلف : ابراهیم پور کومله، سمیرا ؛ صفر نواده، مریم ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»تابستان 1400 - شماره 44 التصنيف A (Azad University/ISC (22 صفحة - من 67 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیانگیزه یادگیریپادکست آموزشییادگیری خلاقانهپادکستدانشآموزان
-
12.
كاتب مسؤول : احمدی اقدم، جواد ؛ مهدیون، روح الله ؛ مؤلف : قاسم زاده، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت بر آموزش سازمان ها»تابستان 1400، سال دهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 131 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش یادگیریاجتماع یادگیری حرفهاییادگیری حرفهایحرفهایمعلماناجتماع یادگیری
-
13.
مؤلف : رضی دون چالی، میثم ؛ كاتب مسؤول : تقوایی یزدی، مریم ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»تابستان 1400، دوره دوازدهم - شماره 2 (12 صفحة - من 472 إلی 483 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش یادگیریتدریس به شیوه تلفیقیکیفیت یادگیری- یادسپاری
-
14.
مؤلف : Esmaeilzadeh، Abbasali ؛ Jahanian، Ramazan ؛ Ghasemzadeh، Abolfazl ؛ كاتب مسؤول : Irannezhad، Parisa ؛
مجلة:Educational Sociology»March 2021 - Number 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 196 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:Professional Ethicsinformal learninglearning motivationOrganizational Learning Capacity
-
15.
مؤلف : خلیلی، لیلا ؛ هدایتی خوشمهر، عزیز ؛ رسول زاده اقدم، صمد ؛ شیبانی، بهناز ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»تابستان 1396 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science (13 صفحة - من 108 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانکارشناسیسواد اطلاعاتیانگیزش یادگیریدانشگاه شهید مدنی آذربایجان
-
16.
مؤلف : نجفی، علی ؛ رحیمیان، حمید ؛ باشکوه، اکبر ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 114 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:آمادگیتغییر سازمانیفرهنگ یادگیریانگیزش یادگیریانتقال آموزش
-
17.
مؤلف : Dabbashi، Farzaneh ؛ Oreyzi، Hamidreza ؛ Nouri، Aboulghasem ؛ Akrami، Nahid ؛
مجلة:International Journal of Educational and Psychological Researches»January&March 2015 - Number 1 (7 صفحة - من 36 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:trainingNeed for cognitionlearning motivationtraining reaction and its dimension
-
18.
مؤلف : حبیبی، ملوک ؛
مجلة:مشاوره شغلی و سازمانی»بهار 1392 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 84 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:روش فعالﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲاﻧﮕﻴـﺰش ﭘﻴـﺸﺮﻓﺖنظریه ساخت و سازگراییمدل ون هیلیروش ﺗﺪرﻳﺲآﻣﻮزشروش ﻏﻴﺮﻓﻌﺎلﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ داﻧﺶآﻣﻮزانﺑﻪروشاﻧﮕﻴﺰه ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ داﻧﺶآﻣﻮزان
-
19.
مؤلف : حریری، نجلا ؛ باقری نژاد، زهره ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»تابستان 1391 - شماره 69 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 801 إلی 822 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشتفکر انتقادیدانشجویانانگیزش یادگیریدانشکده بهداشتکاوش اینترنتی ارادیدانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندراناطلاعاتبـا
-
20.
مؤلف : المومني، محمد أحمد ؛ إبراهیم، فتحیة ؛
مجلة:كلية التربية بالإسماعيلية»اغطس 2008 - العدد 22 (32 صفحة - من 1 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:التحصیلالدافعیة للتعلمالتعلم التعاو ئیالصف الثالث الاساسی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (9 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)