کلمة المفتاح market orientation / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 3
-
1.
كاتب مسؤول : پناهی، کیوان ؛ مؤلف : نجفی توانی، سعید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 319 إلی 346 )
الکلمات المفتاحية:رابطه مکملیعملکرد توسعه محصول جدیدجهت گیری بازارجهتگیری نوآوریجهتگیریهای راهبردیاطلاعات
-
2.
مؤلف : محمدی، زهرا ؛ حمیدیان پور، فخریه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیلپور، مجید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1399 - شماره 23 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 339 إلی 363 )
الکلمات المفتاحية:بازارمحوریاثربخشی بازاریابیقابلیت بازاریابیکارآفرینیمحوریبازاربازاریابیمشتریمحوریپژوهش
-
3.
مؤلف : باقری، سید محمد ؛ لطیفی، صفیه ؛ محسنی ملردی، شکوفه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 19 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 169 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییعملکرد سازمانیمزیت رقابتیتعهد سازمانی