کلمة المفتاح Marketing capacity / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عبدالعظيمی هریس، مهدی ؛ مؤلف : رحیمی کلور، حسین ؛ حسین زاده جناقرد، فاطمه ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»زمستان 1402 - شماره 4 (16 صفحة - من 165 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:جهتگیری استراتژیکمشتریان وفادارظرفیت بازاریابی
-
2.
مؤلف : تاج امیر، آزاده ؛ آندرواژ، لیلا ؛ حسین پور، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 التصنيف A+ (Azad University (19 صفحة - من 65 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:صنعت فولادعملکرد مالیظرفیت های بازاریابی
-
3.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : کنعانی طهرانی، شایان ؛ درویش، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 50 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 579 إلی 596 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت نوآوریعملکرد نوآوریبازاریابی سازمانظرفیت بازاریابیعملکرد بازاریابی صادراتینوآوریبازاربازاریابی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة بازاریابی خدمات عمومی 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة مدیریت کسب و کار 1 |