کلمة المفتاح Marketing Channels / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : ناظمی، آسیه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1398 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 65 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل شبکه اجتماعیکانال بازاریابیدانشگاه الزهراقدرت اجتماعی برندعوامل قدرتنفوذ قدرتقــدرتقـدرتبرنـدبـهبرنــدهـا
-
2.
مؤلف : حاتمی، کاوه ؛ خیری، بهرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (9 صفحة - من 128 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:کانال های توزیعکانال های بازاریابیخرده فروشی و عمده فروشی
-
3.
مؤلف : اصغری، احمدرضا ؛ آقاپور صباغی، محمد ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»تابستان 1395 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 133 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:حاشیه بازاریابیتعاونی های تولیدکانال های بازاریابیبازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)