کلمة المفتاح Marketing factors / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رسولی تبار، کوهسار ؛ رحمانی، محمود ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»تابستان 1402 - شماره 4 (17 صفحة - من 60 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:نرخ ارزسنندجمنابع مالیتاپسیسعملکرد صادراتشرکتهای صادراتیویژگیهای محصولعوامل بازاریابی
-
2.
كاتب مسؤول : موسوی جد، سیدمحمد ؛ مؤلف : نسائی، خبات ؛ موحد، سیدمحمدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 176 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریبانک ملتبانکداری خردعوامل بازایابیبانکمشتریمشتریانتبلیغات شفاهی
-
3.
مؤلف : Fakhrkam، Farzad ؛ Ekhlasi، Amir ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (6 صفحة - من 265 إلی 270 )
الکلمات المفتاحية:Marketing factors Foreign investment Commercial Room of Iran