کلمة المفتاح Marketing knowledge management / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 2
-
1.
مؤلف : جعفری، مصطفی ؛ رضایی، فاطمه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 79 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریعملکرد سازمانیصنعت بانکداریمدیریت دانش بازاریابیعملکرددانش بازار
-
2.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ خیرخواه عسکرآباد، محمدرضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 30 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازماندیدگاه مبتنی بر منابعقابلیت های بازاریابیمدیریت دانش بازاریابیبازاریابیبازارعملکردمشتریسازمان