کلمة المفتاح Media persuasion / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قاپچی، هومن ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ كاتب مسؤول : شریفی، سید مهدی ؛
مجلة:دین و ارتباطات»پاییز و زمستان 1401 - شماره 62 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 313 إلی 341 )
الکلمات المفتاحية:هویت مقاومترسانههای نوینمحرومیت نسبیشستشوی مغزیازخودبیگانگیحادواقعیتکنترل ذهناقناع رسانهایپساداعشیزمذهن بیخانمان
-
2.
مؤلف : Ghofrani، Pirouz ؛ Farhangi، Aliakbar ؛ Isaai، Mohd. Taghi ؛ Ghofrani، Talayeh ؛
مجلة:Cyberspace Studies»Summer and Autumn 2021، Volume 5 - Number 2 (30 صفحة - من 85 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:transformative learningMedia persuasionPersuasive Technologiesliminal spacePACT model of transformative persuasionthreshold concept
-
3.
مؤلف : قاپچی، هومن ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ كاتب مسؤول : شریفی، سید مهدی ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»پاییز و زمستان 1399 - شماره 20 ، ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 189 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:اثرگذاری رسانهایپساداعشیزمرسانههای نوینشبکههای اجتماعیگلوله برفیاقناع رسانهایداعشرسانهجذبنفـراقناعبـادرصـدجـذببـه
-
4.
مؤلف : حایک، مریم ؛
مجلة:پژوهش های انقلاب اسلامی»بهار 1399 - شماره 32 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 151 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:دستاوردهای انقلاب اسلامیاقناعانقلاب اسلامیکارآمدیکارآمدی انقلاب اسلامینظام جمهوری اسلامیمسئولانانقلابرسانهای
-
5.
مؤلف : آلقیس، علیرضا ؛ رسولی، محمد رضا ؛ كاتب مسؤول : دادگران، سید محمد ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»زمستان 1398 - شماره 47 ، B (Azad University (17 صفحة - من 113 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:سبک زندگیشبکه اجتماعیاقناعتلگراماقناع رسانه ای
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة Cyberspace Studies 1 |
مجلة پژوهش های انقلاب اسلامی 1 |
مجلة مطالعات رسانه ای 1 |
مجلة رسانه و فرهنگ 1 |
مجلة دین و ارتباطات 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)