کلمة المفتاح metacognitive reading strategies / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Mortazavizadeh، Guiti ؛ Rezai، Mohammad Javad ؛ كاتب مسؤول : Golshan، Mohammad ؛
مجلة:Evolutionary and Educational Psychology»September 2022, Volume 4 - Number 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 516 إلی 535 )
الکلمات المفتاحية:reading comprehensionproblemSolving Strategiesmetacognitive reading strategiesGlobal strategiesSupport strategies
-
2.
مؤلف : اداوی، حمیده ؛ عباسی، محمد ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، عزت اله ؛
مجلة:رویش روان شناسی»اسفند 1400 - شماره 69 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای شناختیراهبردهای فراشناختی خواندننگرش به خواندنانگیزش خواندن.نگرش به خواندن والدینخواندنراهبردهایدانشآموزانوالدین
-
3.
مؤلف : ابراهیمی، بیتا ؛ کامکاری، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : کدیور، پروین ؛
مجلة:خانواده درمانی کاربردی»زمستان 1399، دوره اول - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science (19 صفحة - من 179 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیریراهبرد فراشناختیانگیزش تحصیلیجو مدرسهlearning disabilitiesAcademic motivationmetacognitive reading strategiesschool climateدانشآموزانپرسشنامه
-
4.
مؤلف : فرزین، سمیرا ؛ زارع، مریم ؛ كاتب مسؤول : برزگر بفرویی، کاظم ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»آذر و دی 1397، دوره یازدهم - شماره 5 ISC (9 صفحة - من 102 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیجنسیترشته تحصیلیراهبردهای فراشناختی خواندنتاخیر در رضامندی تحصیلی
-
5.
مؤلف : Sasani، Neda ؛ Yarahmadzehi، Nahid ؛ كاتب مسؤول : Ganji، Mansoor ؛
مجلة:Issues in Language Teaching»December 2018, Volume 7 - Number 2 ISC (29 صفحة - من 91 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:reading comprehensiongenderAcademic Levelmetacognitive reading strategies
-
6.
مؤلف : Zarei، abbas Ali ؛
مجلة:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer & Autumn 2018 - Number 22 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 157 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:reading comprehensionmetacognitive reading strategiesreading self-efficacy
-
7.
مؤلف : برزگر بفرویی، مهدی ؛ برزگر بفرویی، کاظم ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1395 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 35 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:دانشجو-معلمانجهتگیری هدفانگیزش تحصیلیراهبردهای فراشناختی خواندن
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)