کلمة المفتاح non native teachers / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : جلایری لایین، شیوا ؛ مؤلف : جعفری ثانی، حسین ؛ جلایری لایین، غزل ؛
مجلة:پژوهش های کیفی در برنامه ریزی درسی»تابستان 1402 - شماره 11 (29 صفحة - من 83 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:چالش هامعلمان غیر بومیخرده فرهنگ های بومی
-
2.
كاتب مسؤول : جلالی، مهری ؛
مجلة:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»زمستان 1400، دره یازدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 605 إلی 625 )
الکلمات المفتاحية:معلمان غیربومیانگلیسی بعنوان زبان میانجیانگلیسی های جهانینظام تربیت معلمنگرش زبانی
-
3.
مؤلف : Sayyadi، Ali ؛ Alavi، Sayyed Mohammad ؛ Karami، Hossein ؛
مجلة:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2021, Volume 40 - Number 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 161 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:Rating CriteriaEducational backgroundspeakingnative teachersClassroom Assessmentnon-native teachers
-
4.
مؤلف : Tajeddin، Zia ؛ Pashmforoosh، Roya ؛
مجلة:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2020,Volume 11, Nuber 1 ISC (22 صفحة - من 44 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:English as an International Language (EIL)teacher beliefsNonnative TeachersLanguage pedagogy
-
5.
كاتب مسؤول : Salimi، Esmaeel Ali ؛ مؤلف : farsi، mitra ؛
مجلة:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter& Spring 2020 - Number 25 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 269 إلی 288 )
الکلمات المفتاحية:Teaching experienceAssessment literacynative teachersnon- native teachers
-
6.
كاتب مسؤول : نوشی، موسی ؛
مجلة:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»زمستان 1398، دوره نهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 1367 إلی 1402 )
الکلمات المفتاحية:شیوه بن فرانکلینمعلمان بومیمعلمان غیر بومیزبان انگلیسیتلفظلهجهزبانآموزانزبانبـازبـانبـهارزیابیآموزش