کلمة المفتاح Perceptual Maps / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شعبانلو دهنوی، محسن ؛ كاتب مسؤول : مختاران، ماهرخ ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (14 صفحة - من 840 إلی 853 )
الکلمات المفتاحية:رقابتفروشساختار بازارهوش رقابتیاثر حافظه مصرف کنندهنقشههای ادراکیمحصولمصرفکنندهدیمدلرفتار مصرفکنندهرقابت محصولتجارت الکترونیک
-
2.
مؤلف : Rasooli، Seyed Mehdy ؛ Bkhsheshi، Mahmood Fazel ؛ Zareian، Hossein ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Spring 2018, Volume 6 - Number 1 (11 صفحة - من 103 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessBrandingBrand AssociationPerceptual MapsSport Sciences Research Institution
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة جامعه شناسی سیاسی ایران 1 |
مجلة Annals of Applied Sport Science 1 |