کلمة المفتاح Persepolis club / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : سیفالهی، عباس ؛ مؤلف : سجادی، سید نصرالله ؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1400 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 91 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیبازاریابی ورزشیارزش ویژه برند.باشگاه پرسپولیس
-
2.
كاتب مسؤول : فریدونی، مسعود ؛ مؤلف : کلاته سیفری، معصومه ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1398 - شماره 39 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 79 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابی ورزشیشخصیت برندباشگاه پرسپولیستوسعۀ برند
-
3.
مؤلف : سجادی، سیدنصرالله ؛ عابدلاتی، محمد ؛ طریقی، رسول ؛ كاتب مسؤول : رجبی، حسین ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1392 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 43 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:هوادارانلیگ برتر فوتبالباشگاه پرسپولیسبازاریابی ورزشیبرند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)