کلمة المفتاح Purchase behavior / (16 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : Elahi، Alireza ؛ Mahmoudi، Behnam ؛ Akbari Yazdi، Hossein ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Winter 2018, Volume 6 - Number 4 (10 صفحة - من 39 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:LoyaltyStructural equation modelingPurchase behaviorspectatorPsychological CommitmentBased Reputation
-
12.
مؤلف : طالب پور، مهدی ؛ احمدی، یاسر ؛ حسینی، سید جعفر ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی»بهار 1398، سال هشتم - شماره 7 (21 صفحة - من 65 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:برندرفتار خریدکفش ورزشیدانشجویان تربیتبدنیگروه هنجار
-
13.
مؤلف : ساعدی، عبداله ؛ موسوی، سید نجم الدین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1396، دوره بیست و یکم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 217 إلی 241 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدسطح درگیری ذهنیپایگاه های قدرت اجتماعی برند
-
14.
مؤلف : فتحی، سعید ؛ رنجبریان، بهرام ؛ شبانی نایینی، الهه ؛ عجم، علیرضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 95 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریددارایی های سرمایه ایرفتار سرمایه گذاربازار دارایی های سرمایه ای
-
15.
كاتب مسؤول : Miraftab Zadeh، Seyed Mehrdad ؛ مؤلف : Yousefi Fard، Arsalan ؛
مجلة:International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science»January 2012, Volume 1 - Issue 1 (7 صفحة - من 53 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:Consumer behaviorpurchase decisionPurchase behaviorRe-purchase
-
16.
مؤلف : ضرغام، حمید ؛ عطرسایی، بنفشه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1384 و بهار 1385 - شماره 11 و 12 ISC (20 صفحة - من 81 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:صنایع دستیگردشگررفتار خریدعوامل جمعیتشناختیگردشگران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (6 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)