کلمة المفتاح purchase decision / (16 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : زارعی، قاسم ؛ مؤلف : ابراهیمی خراجو، وحیده ؛
مجلة:روانشناسی فرهنگی زن»اسفند 1401- شماره 54 التصنيف A+ (Azad University/ISC (11 صفحة - من 4 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خریدلوازم آرایشیبازاریابی صورتی
-
2.
مؤلف : Seyyed Mohammad، Seyyed Mohammad ؛ Anjidani، Majid ؛ Mousavi Baigi، Seyyedeh Fatemeh ؛ Mousavi، Atefeh Sadat ؛ Raei Mehneh، Marziyeh ؛ Khaleghi، Hoseyn ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (12 صفحة - من 370 إلی 381 )
الکلمات المفتاحية:EcommerceOnline shoppingpurchase decisionElectronic commerce
-
3.
مؤلف : شیرزادی، آفرین ؛ نامداریان، لیلا ؛ كاتب مسؤول : خوش نشین لنگرودی، محمدرضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 345 إلی 369 )
الکلمات المفتاحية:سواد اطلاعاتیتصمیم خریدخرید دیجیتال رگرسیون
-
4.
مؤلف : صفایی، سمیه ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1400 - شماره 6 (25 صفحة - من 28 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانچوپانبرندابعاد رقابت اجتماعی برندسطوح آمادگی ذهنیتصمیم به خریدمشتریمصرفکنندهقدرت اجتماعیبازاربازاریابیمحصول
-
5.
رابطه عوامل بازارپردازی با تصمیم خرید مشتریان محصولات ورزشی نمایندگی های رسمی آدیداس و پوما در تهران
مؤلف : نصیرزاده، عبدالمهدی ؛ كاتب مسؤول : جوان بخش، یاسمن ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی اجتماعی المپیک»زمستان 1399- شماره 5 (20 صفحة - من 119 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خریدبازاریابی ورزشیآدیداسمحصولات ورزشیبازارپردازیپوما
-
6.
مؤلف : جعفری، سید محمد باقر ؛ گل محمدی، کریم ؛ جاویدی، فاطمه ؛ سمیعی، محمد ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1398 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 83 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ویژه برندمصرف کننده محصولات ورزشیبازاریابی رسانه های اجتماعی
-
7.
كاتب مسؤول : قاضی نوری، سروش ؛ مؤلف : الفت، لعیا ؛ بامداد صوفی، جهانیار ؛ احدی، رضوان ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 333 إلی 352 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریتصمیم خریدقابلیتمحصولات کشاورزی ارگانیکمدل بلوغ فرایندی
-
8.
مؤلف : عباسی، عباس ؛ كاتب مسؤول : نیکبخت، امین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 381 إلی 404 )
الکلمات المفتاحية:خانوادهتصمیمگیری خریدخرید خانوادگی
-
9.
مؤلف : ذاکریان، علیرضا ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ تکلی، همیلا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 22 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 25 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیمحصول ورزشیتبلیغات اینترنتیقصد خریدمصرفکننده ورزشی
-
10.
مؤلف : پودینه حاجی پور، حجت ؛ پورصفر طبالوندانی، عمادالدین ؛ باقری، یوسف ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 565 إلی 578 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خریدآمیخته بازاریابی سبزمحصولات ورزشی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)