کلمة المفتاح Purchase behavior / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : حاج علی اکبری، فیروزه ؛ مؤلف : خوئینی، الهه ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»تابستان 1403، دوره دوم - شماره 2 (20 صفحة - من 78 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:تقلیدانگیزهزنجانرفتار خریدتجارت اجتماعی
-
2.
مؤلف : شبیری، ابراهیم ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : خواجه، مصطفی ؛
مجلة:مطالعات فقه اقتصادی»تابستان 1402، دوره پنجم - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science (17 صفحة - من 70 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدرسانه های اجتماعیارتباطات بازاریابی نوین
-
3.
مؤلف : علوی فومنی، سیده فاطمه ؛ رضائی کلیدبری، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : قلی پورسلیمانی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1402 - شماره 58 التصنيف A+ (Azad University (19 صفحة - من 85 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:پیامدرفتار خریدآمیختهپلاستیکبستهبندی سبز
-
4.
مؤلف : شهریاری، مهری ؛ زارعی، عظیم ؛ کاشی، احسان ؛ كاتب مسؤول : فیض، داود ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 69 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:جنسیترفتار خریدبازاریابی عصبپایهالگوی حرکتی مشتریانخرید فروشگاهیفروشگاهمشتریمشتریانرفتارحرکتزنانروش
-
5.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : قاسمی، مائده ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 133 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیدرگیری شناختیرفتار خریدکیفیت محتواتعامل با برندتعاملاطلاعاتقصد خریدمصرفکنندهشبکۀ اجتماعی اینستاگرام
-
6.
مؤلف : Saeed Khan ؛ Kamran Iftikhar ؛ Dr. Saba Farooq ؛ Rashid Mehmood ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 10 (12 صفحة - من 869 إلی 880 )
الکلمات المفتاحية:consumerbrand loyaltyPurchase behaviorModerating roleGreenwash
-
7.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1399 - شماره 58 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 55 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدقصد خریدبرند لوکسنظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شدهحمایت از کالای ایرانیرفتاربرندهای لوکسمصرفکنندگانکنترل رفتاری ادراکشدهنگرش
-
8.
مؤلف : سپهریان، امیرحسین ؛ کشتی دار، محمد ؛ كاتب مسؤول : عظیم زاده، سید مرتضی ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1399 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 53 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات ورزشیصحهگذارورزشکاران مشهورصحهگذاری ورزشیرفتار خرید
-
9.
كاتب مسؤول : درینی، ولی محمد ؛ مؤلف : نامدار جویمی، احسان ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1398 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 25 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه نمادینرفتار قبل از خریدرفتار حین خریدرفتار بعد از خریدلوازم و تجهیزات ورزشی
-
10.
مؤلف : Elahi، Alireza ؛ Mahmoudi، Behnam ؛ Akbari Yazdi، Hossein ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Winter 2018, Volume 6 - Number 4 (10 صفحة - من 39 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:LoyaltyStructural equation modelingPurchase behaviorspectatorPsychological CommitmentBased Reputation
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (6 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)