کلمة المفتاح Purchase behavior / (21 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : حاج علی اکبری، فیروزه ؛ مؤلف : خوئینی، الهه ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»تابستان 1403، دوره دوم - شماره 2 (20 صفحة - من 78 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:تقلیدانگیزهزنجانرفتار خریدتجارت اجتماعی
-
2.
كاتب مسؤول : وزین، نرگس ؛
مجلة:گردشگری شهری»تابستان 1403، دوره یازدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:شهر اصفهانرفتار خریدگردشگر فرهنگیارزش درک شدهتئوری رفتار برنامهریزیشدهسوغاتی صنایعدستی
-
3.
كاتب مسؤول : سلیمان پور، مسلم ؛ مؤلف : نوروزی اجیرلو، رضا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1403، دوره یازدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 24 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدپیامهای تبلیغاتیالقای معانیاثرگذاری تبلیغات
-
4.
مؤلف : ابراهیمی، سیمین ؛ رحمانی فیروزجاه، علی ؛ قلی پور، ماجده ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1403 - شماره 48 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 20 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:مصرفجهانی شدنسبک زندگیرفتار خریدارزشهای مصرف
-
5.
كاتب مسؤول : ده یادگاری، سعید ؛ مؤلف : بادینی، الهام ؛ پورسعید، محمدمهدی ؛ قاسمی، کیمیا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1402- شماره 123 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 28 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهرفتار خریدقصد خریدپوشاک سوزندوزی بلوچعجین شدن مشتری
-
6.
مؤلف : شبیری، ابراهیم ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : خواجه، مصطفی ؛
مجلة:مطالعات فقه اقتصادی»تابستان 1402، دوره پنجم - شماره 17 ، ب (Ministry of Science (17 صفحة - من 70 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدرسانه های اجتماعیارتباطات بازاریابی نوین
-
7.
مؤلف : علوی فومنی، سیده فاطمه ؛ رضائی کلیدبری، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : قلی پورسلیمانی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1402 ، سال هجدهم - شماره 58 ، A+ (Azad University (19 صفحة - من 85 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:پیامدرفتار خریدآمیختهبستهبندی سبزپلاستیک
-
8.
مؤلف : الهی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : فتحی، فرهاد ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1402 - شماره 41 ، الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 206 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:تماشاگربازاریابی ورزشیرفتار خریدلیگ جهانی والیبالعوامل حضور
-
9.
مؤلف : شهریاری، مهری ؛ زارعی، عظیم ؛ کاشی، احسان ؛ كاتب مسؤول : فیض، داود ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 69 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:جنسیترفتار خریدبازاریابی عصبپایهالگوی حرکتی مشتریانخرید فروشگاهیفروشگاهمشتریمشتریانرفتارحرکتزنانروش
-
10.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : قاسمی، مائده ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 133 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیدرگیری شناختیرفتار خریدکیفیت محتواتعامل با برندتعاملاطلاعاتقصد خریدمصرفکنندهشبکۀ اجتماعی اینستاگرام
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (10 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)