کلمة المفتاح پيامهای تبليغاتی / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : سلیمان پور، مسلم ؛ مؤلف : نوروزی اجیرلو، رضا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1403، دوره یازدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 24 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدپیامهای تبلیغاتیالقای معانیاثرگذاری تبلیغات
-
2.
مؤلف : رضازاده، آمنه ؛ غفاری، رحمان ؛ كاتب مسؤول : فتاحی، مجید ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 280 إلی 293 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابی اجتماعیپیامهای تبلیغاتیبهبود سلامت جامعه
-
3.
مؤلف : خانیکی، هادی ؛ کیاء، علی اصغر ؛ میر، صمد ؛
مجلة:علوم خبری»تابستان 1395 - شماره 18 (48 صفحة - من 11 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتکالاشبکه های اجتماعیپيامهای تبليغاتیاطلاعاتارتباطاتمخاطبان
-
4.
مؤلف : تاج الدین، محمد باقر ؛ رحمتی والا، لیلی ؛
مجلة:مطالعات راهبردی زنان»پاییز 1393 - شماره 65 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (44 صفحة - من 119 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:زنان سرپرست خانوارتوانمند سازیالگوسازیبرنامههای آموزشیافزایش آگاهیرسانهی ملیپیامهای تبلیغاتیبرنامههای اوقات فراغتمنطقهی 18 تهرانتوانمند سازی زنانتوانمندسازی زنان سرپرست خانوار
-
5.
ناقد : نوری، زهرا ؛
مجلة:کتاب ماه علوم اجتماعی»دوره جدید، فروردین 1388 - شماره 13 (14 صفحة - من 68 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتروابطعمومیریسنام تجاریکتابهنرمخاطبخوانندهرسانهها
-
6.
مراسل : جعفری، زهرا ؛
مجلة:کتاب ماه علوم اجتماعی»دوره جدید، فروردین 1388 - شماره 13 (2 صفحة - من 112 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:دالپیاممردانصفاتپیامهای تبلیغاتی
-
7.
مؤلف : سیان گنزالز ؛
مجلة:سیاحت غرب»دی 1386 - شماره 54 (3 صفحة - من 41 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمصرفگراییبازاریابی
-
8.
مؤلف : به آذین، فرشید ؛
مجلة:هنر هشتم»تابستان 1381 - شماره 26 (4 صفحة - من 58 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتپیامشایعهمشتریانسازمانهاروزنامهآمریکابیمهکارگیرنده پیام
-
9.
مؤلف : رابطی، رئوف ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»دوره جدید، فروردین 1380 - شماره 115 ISC (8 صفحة - من 45 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاطلاعاترسانهپیاممصرفکنندگان
-
10.
مجلة:اصلاح و تربیت»دوره قدیم، فروردین 1379 - شماره 63 (4 صفحة - من 9 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتلویزیونکودکانپیامپیامهای تبلیغاتیجامعهمصرففرد
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)