کلمة المفتاح پيامهای تبليغاتی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رضازاده، آمنه ؛ غفاری، رحمان ؛ كاتب مسؤول : فتاحی، مجید ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 280 إلی 293 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابی اجتماعیپیامهای تبلیغاتیبهبود سلامت جامعه
-
2.
مؤلف : خانیکی، هادی ؛ کیاء، علی اصغر ؛ میر، صمد ؛
مجلة:علوم خبری»تابستان 1395 - شماره 18 (48 صفحة - من 11 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتکالاشبکه های اجتماعیپيامهای تبليغاتیاطلاعاتارتباطاتمخاطبان
-
3.
مؤلف : تاج الدین، محمد باقر ؛ رحمتی والا، لیلی ؛
مجلة:مطالعات راهبردی زنان»پاییز 1393 - شماره 65 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (44 صفحة - من 119 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:زنان سرپرست خانوارتوانمند سازیالگوسازیبرنامههای آموزشیافزایش آگاهیرسانهی ملیپیامهای تبلیغاتیبرنامههای اوقات فراغتمنطقهی 18 تهرانتوانمند سازی زنانتوانمندسازی زنان سرپرست خانوار