کلمة المفتاح Quality of service provided / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عزیزی، زهره ؛ مؤلف : مرادی، محمود ؛ زارع، امین ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1400، سال یازدهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای دانشگاهیکیفیت خدماترضایتمندیاشتیاق به بازگشتسودمندی درکشده
-
2.
كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛ مؤلف : درمنکی فراهانی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 ، الف (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 239 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:تعهدبازاریابی داخلیکیفیت خدمات ارائهشدهتحلیل خطی سلسله مراتبی (HLM)رضایت مشتریان و صنعت هتلداریکارکنانکیفیت ارائۀ خدماتهتلخدماتتعهد سازمانی و رضایت شغلیکیفیت خدماتسازمانی
-
3.
كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛ مؤلف : درمنکی فراهانی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 ، الف (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 239 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:تعهدبازاریابی داخلیکیفیت خدمات ارائهشدهکارکنانکیفیت ارائۀ خدماتهتلخدماتتعهد سازمانی و رضایت شغلیکیفیت خدمات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 2 |
مجلة پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی 1 |