کلمة المفتاح Quality of Services / (33 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : نجفقلینژاد، اعظم ؛ كاتب مسؤول : حسنزاده، محمد ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1388 - شماره 58 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 148 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیکیفیت خدماتابزار «لیبکوال»کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس
-
32.
مؤلف : زارع، محمدحسن ؛ فرید، داریوش ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛ خانبیوکی، روحاله ؛
مجلة:دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)»تابستان 1387 - پیش شماره 1 ISC (24 صفحة - من 1 إلی 12، من 45 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوآلمدل تحلیل شکافدفاتر کارگزاری بورس اوراق بهادار
-
33.
مؤلف : حاج کریمی، عباسعلی ؛ پیرایش، رضا ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز و زمستان 1385، دوره چهارم - شماره 3 و 4 ISC (30 صفحة - من 57 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیکیفیت خدماتاثرات مستقیم و غیرمستقیمتحلیل مسیریمدلهای بهره وری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- ب (6 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)